آیلتس آکادمیک چیست و کاربرد های آن

شنبه 7 دی 1398
15:15
admin


آزمون آیلتس آکادمیک یا جنرال در واقع از آزمون های بین المللی زبان انگلیسی برای غیر انگلیسی زبانان است.

برای اینکه بتوانید در این آزمون موفق شوید و درباره آن مطالبی بیاموزید به آموزش آیلتس مراجعه کنید و درباره آن بیشتر بیاموزید. این آزمون بین المللی زبان انگلیسی برای سطح های مختلف و متنوع طراحی شده است و زبان آموزان در سطح های فشرده و فوق فشرده می توانند به مطالعه مطالب و روش های تست زنی در این ازمون بپردازند.


در واقع شما باید ایده های خود را در پاراگراف ها ترتیب دهید تا به ممتحن نشان دهد که شما می توانید نکات اصلی و پشتیبانی خود را سازماندهی کنید. لازم نیست جملات بسیار طولانی بنویسید تا در آزمون رایتینگ خود خوب عمل کنید. اگر جملات خیلی طولانی باشد، آن ها منسجم تر می شوند و همچنین کنترل دستور زبان را برای شما سخت تر می کنند.

همچنین در تسک نوشتن آکادمیک 1 شما باید اطلاعات مربوطه را از داده های ارائه شده در نمودار ، جدول یا نمودار انتخاب و مقایسه کنید. در مقدمه خود متن را از سؤال کپی نکنید. از کلمات خودت استفاده کنید. نباید سعی کنید داده ها را تفسیر کنید یا دلایلی را بیان کنید.

در همین حال می توانید Task 2 آزمون نوشتن دانشگاهی مقاله ای است. فراموش نکنید که قبل از شروع نوشتن ، ساختار مقاله خود را برنامه ریزی کنید. شما باید یک ایده، ایده هایی را برای پشتیبانی از استدلال یا عقیده خود، مثال هایی از زندگی واقعی برای نشان دادن نکات خود و نتیجه گیری بر اساس اطلاعاتی که ارائه کرده اید درج کنید. معلم خصوصی آیلتس برای شما می تواند از روش های بسیار موفقیت آمیز باشد.

در صورتی که تمرینات منظم پیش می رود، اطمینان حاصل کنید که قبل از شروع نوشتن، پنج دقیقه به خودتان فرصت دهید تا پاسخ خود را برنامه ریزی کنید. همچنین پنج دقیقه در پایان بگذارید تا پاسخ خود را مرور کرده و خطاها را بررسی کنید. موضع یا نقطه نظر خود را تا حد امکان در مقاله خود برای کارنامه نوشتن دانشگاهی روشن کنید. آخرین بند شما باید نتیجه گیری باشد که با استدلالی که در مقاله خود درج کرده اید سازگار باشد.

حفظ تکرر تمرینات فشرده سازی برای شما و حفظ یک جواب مدل برای آزمون رایتینگ به شما کمک نمی کند. ممتحن می بیند که پاسخ شما با موضوع مقاله مطابقت ندارد. بسیاری از کاندیداها اسمهای مفرد و جمع را اشتباه می گیرند. به عنوان مثال ، فرم جمع برای بسیاری از اسم ها شامل افراد، دانش آموزان، مجلات، مقاله ها، شماره ها می شود و هنگام نوشتن به این نکته توجه کنید.

در عین حال و در حین تمرینات سعی کنید که مراقب باشید که کلمات را به درستی هجی کنید. هجی استاندارد آمریکایی ، استرالیا و انگلیس در آیلتس قابل قبول است. در ادامه تست اسپیکینگ، حتماً وقت خود را برای تمرین انگلیسی صحبت کردن - با دوستان ، محل کار و تلفن انجام دهید. شما همچنین باید ضبط خود را در نظر بگیرید، به این ترتیب که در حین آزمون خود به زبان انگلیسی اطمینان دارید.

شما می توانید تمرین های تافل را البته برخی را برای آیلتس انتخاب نمایید. هیچ پاسخ درست یا نادرستی در آزمونمکالمه وجود ندارد. کنکور شما را ارزیابی می کند که چگونه می توانید ایده ها و نظرات خود را به زبان انگلیسی خوب بیان کنید. اگر تصور کنید با یک دوست صحبت می کنید به شما کمک می کند احساس آرامش کنید.

توجه کنید که شما لازم است به یاد داشته باشید که شما بر اساس نظرات خود ارزیابی نمی شوید ، بلکه در مورد استفاده از زبان انگلیسی هستید. سعی کنید از تکرار کلمات به کار رفته در سوال کنکور خودداری کنید. از کلمات خود استفاده کنید تا بتوانید توانایی کامل خود را به پزشک نشان دهید.

در عین حال تست های IELTS نوع General نیز مفید می باشد. به وضوح و با یک سرعت طبیعی صحبت کنید. اگر خیلی سریع صحبت کنید، ممکن است اشتباه کنید یا کلمات را نادرست تلفظ کنید. تا آنجا که ممکن است پاسخ دهید. فقط بله یا نه جواب ندهید. سعی کنید پاسخ خود را به هر سوال توسعه دهید و به تجربه خود جلب کنید و مثال بزنید. ممتحن می خواهد بشنود که آیا می توانید در طیف وسیعی از موضوعات صحبت کنید.

سعی کنید هنگام پاسخ دادن به سؤالات در تست مکالمه، از فعل زمان درست استفاده کنید. با دقت به سؤال گوش فرا دهید و توجه کنید که از کدام فعل استفاده می شود. به عنوان مثال اگر این سؤال مطرح شود چه نوع موسیقی را دوست دارید؟ (در زمان حال) پاسخ شما باید در زمان فعلی نیز باشد. به عنوان مثال موسیقی پاپ بهترین را دوست دارم. با افزایش پاسخ خود می توانید از تنش های دیگر استفاده کنید ، به عنوان مثال من همیشه از این نوع موسیقی لذت نبردم.

توجه داشته باشید که تمرینات خود را منظم انجام دهید و تلفظ اعداد را تمرین کنید تا مطمئن شوید معنی شما مشخص است و جملات از نظر گرامر صحیح می باشد.


[ بازدید : 47 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به baskarn است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]